Profesyonel destek paketi, TTVM müşterilerimize sahip oldukları ürün ve servislere müşteri adına destek vermek amacı ile sunulan servistir.

Profesyonel Destek Paketi, Türk Telekom Veri Merkezi müşterilerimize sahip oldukları ürün ve servislere müşteri adına uzaktan destek vermek amacı ile sunulan servistir. İşletim sistemi kurulumundan veri tabanı destek hizmetlerine kadar pek çok uygulama uzaktan Türk Telekom Veri Merkezi bünyesindeki bir mühendis aracılığı ile gerçekleştirilir.

Özellikleri:

  • Veri merkezine gelmeksizin cihaz yönetimindeki temel gereksinimlerinizi anında karşılayabilir ve işletim sistemi desteği alabilirsiniz. Eğitimli ve deneyimli teknikerlerden oluşan teknik kadrosu ile anında teknik destek sağlanabilmektedir.
  • Standart Destek Paketi kapsamında yer alan hizmetlerinin yanı sıra standart işletim sistemi kurulumu, kurulum sonrasında müşteri talimatları doğrultusunda yapılandırma ve değişikliklerin yapılması gibi destek hizmetlerini de içerir.
  • Müşteriler, Profesyonel Destek Hizmetleri Kurumsal Müşteri Hattı ile ulaştıkları teknisyenler aracılığıyla bulundukları yerden 7/24 yönetebilirler.

Hizmet Kapsamı:

  • Standart işletim sistemi kurulumu
    • Windows ve GNU/Linux türevlerinin varsayılan ayarlarla kurulması
  • Sunucu ağ yapılandırması
    • Talep doğrultusunda sunucuların ağ ayarlarının yapılması
  • Müşteri talimatları doğrultusunda işletim sisteminde standart değişikliklerin yapılması
  • TTVM Standart Destek Paketi kapsamındaki hizmetler
    • Bir düğmeye basılması ya da anahtarın çevrilmesi
    • Bir cihazın yeninden başlatılması, kapatılması ya da açılması
    • Ürün bilgilerinin okunması
    • Müşterinin uzaktan sorun giderirken görsel doğrulama sağlama
    • Müşteriye teçhizat üzerindeki göstergeler hakkında bilgi verilmesi
    • Yer değiştirme ve sonlandırma gibi kablolama hizmetinin sağlanması
    • Etiket ekleme, sökme ve doğrulama işlemlerinin sağlanması
    • Teyp, CD, DVD, disk gibi harici bellek medyalarını söküp takmak
    • Kablo sinyal testi
    • Aynı kabin veya koridorda yer değişikliği

Notlar:

  • Bu hizmet aylık olarak ücretlendirilmektedir.
  • Alınan hizmet paketi 1 ay süre ile en fazla 10 uygulamada kullanılabilmektedir.
  • 444 5 444 İşyerim Çağrı Merkezi’nden ilgili mühendis/teknisyenlere yönlendirilerek hizmet sunulur.
  • Bu hizmetten yararlanabilmek için Sunucu Barındırma, Sunucu Kiralama, BuluTT Sunucu, E-Posta Barındırma veya Web Barındırma hizmetlerinden en az birinin satın alınması gerekmektedir.
  • 7/24 müşteri desteği verilir.

 

Fiyat tekliflerine ulaşmak ve ön başvuru yapmak için 444 5 444 İşyerim Çağrı Merkezi’ni arayabilir veya “Ürün Tekliflerine Göz At” butonu ile online talepte bulunabilirsiniz.




Türk Telekom | Türk Telekom Veri Merkezi © Türk Telekomünikasyon A.Ş. 2016. Her hakkı saklıdır. | Hukuki şartlar ve Gizlilik Politikası