ETRN (Extended Turn) abonenin e-posta sistemine gelen e-postaların bir arıza sebebiyle geri dönmesini veya kaybolmasını engellemek için, abonenin gelen e-postalarına ikinci bir adres olarak tanımlanan sunucular (ETRN sunucuları) üzerinden verilen hizmettir.

Sistemlerinde kesinti olan bir firma eğer ETRN hizmeti alıyorsa o firmanın sunucusuna ulaşamayan e-postalar hizmet aldığı ETRN sunucusuna yönlendirilir. Hizmetin tanımı gereği, abonenin e-posta sistemi sadece ve sadece kesintiye uğradığında ikinci adres olarak tanımlanan Türk Telekom Veri Merkezi"ndeki ETRN sunucularına abonenin e-postaları gelir. Abone, sistemi düzeldiğinde e-postalarını ETRN sunucusundan çağırabilir.

Abonenin Türk Telekom ETRN sunucusuna yönlenen e-postaları kendi e-posta sistemine çağırması için kendi e-posta sisteminin düzelmesini beklemesi gerekmektedir. Abonenin e-posta sistemi problemi çözüldükten sonra, abone e-postalarını Türk Telekom ETRN sunucusundan kendi e-posta sunucuları üzerine alabilir.

ETRN hizmeti, e-posta sistemi kesildiğinde, gelen e-postaların zaman aşımına uğrayarak kaybolmasını kabul edemeyecek, 7/24 kesintisiz hizmet vermesi gereken kurumlar için önemli bir çözüm sunmaktadır. Özellikle e-posta sistemini kendisi barındıran firmalara önerilebilecek bir çözümdür.


Özellikleri:

  • E-posta sistemi çöktüğünde veya kesintiye uğradığında ikinci adres olarak tanımlanan Türk Telekom Veri Merkezi’ndeki ETRN sunucularına müşterinin e-postalarının yönlendirilmesi
  • E-posta sistemi problemi çözüldükten sonra, e-postaları Türk Telekom ETRN sunucusundan kendi e-posta sunucularına alabilme özelliği
  • ETRN hizmeti, e-posta sistemi kesildiğinde, gelen e-postalarınızın zaman aşımına uğrayarak kaybolmasını engelleyerek, 7/24 kesintisiz hizmet çözümü sunmaktadır.
  • Eğitimli ve deneyimli teknikerlerden oluşan teknik kadro, oluşabilecek herhangi bir olumsuz durumda anında teknik destek sağlamaktadır.


Notlar:

  • Bu hizmet, alan adı başına aylık olarak ücretlendirilmektedir.
  • 7/24 müşteri desteği verilir.


Fiyat tekliflerine ulaşmak ve ön başvuru yapmak için 444 5 444 İşyerim Çağrı Merkezi’ni arayabilir veya “Ürün Tekliflerine Göz At” butonu ile online talepte bulunabilirsiniz.




Türk Telekom | Türk Telekom Veri Merkezi © Türk Telekomünikasyon A.Ş. 2016. Her hakkı saklıdır. | Hukuki şartlar ve Gizlilik Politikası